عشق آفتابگردونی

متن مرتبط با «symbol» در سایت عشق آفتابگردونی نوشته شده است

...

  • نیلوبلاگ

    xa0 چقد خوبه هنوز اینجا رو دارم.. واسه روز مبادا واسه روزایی که دلم میگیره و دلم میخواد با یکی حرف بزنم که اون فرد هیچ کس نباشه..xa0 چقد خوبه که هنوز اینجا رو دارم واسه روزایی که بی خیال از اینکه حرفامو یکی به روم میاره.. میتونم حرف بزنم... بگم و بگم و بگم انقد بگم تا دلم خالی بشه نترسم از اینکه پیش کسی درد و دل کردم xa0 میدونی.. xa0اولین بار بود نظر دیگران رو نسبت به خودم میفهمیدم.. xa0فک نمیکردم انقد خوب... حتی بهتر از خودم خودمو شناخته باشن.. وقتی بهم گفتی ****گفته مواظبش باش.. دختریه که توی...

    ادامه مطلب