من کسی نیستم...
خیلی که باشم...
دوره گردی پیرم که کوچه ی خاطراتمان را جارو میکشد
روزگاری چشم هایت نقاشم کرد...
امروز رفتنت شاعر...
..............................................................................................................................
پ.ن:
میدانی...
دلم که گرفته باشد
کلمات خودشان می آیند سر جای خودشان مینشینند
ربطی به رفتنت ندارد...
بعد از تو تمام روز هایم شده مرور خاطراتمان
تو همیشه هستی...
ما را در سایت عشق آفتابگردونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115