...

خرید بک لینک

چقد خوبه هنوز اینجا رو دارم.. واسه روز مبادا

واسه روزایی که دلم میگیره و دلم میخواد با یکی حرف بزنم که اون فرد هیچ کس نباشه..

چقد خوبه که هنوز اینجا رو دارم واسه روزایی که بی خیال از اینکه حرفامو یکی به روم میاره.. میتونم حرف بزنم... بگم و بگم و بگم

انقد بگم تا دلم خالی بشه

نترسم از اینکه پیش کسی درد و دل کردم

میدونی.. اولین بار بود نظر دیگران رو نسبت به خودم میفهمیدم.. فک نمیکردم انقد خوب... حتی بهتر از خودم خودمو شناخته باشن.. وقتی بهم گفتی ****گفته مواظبش باش.. دختریه که توی دلش حرفاشو نگه میداره و تو خودش میریزه و بروز نمیده... فهمیدم که انگار دستم واسه همه رو شده.. فهمیدم که بقیه هم فهمیدن که من تو دلم میریزم و با کسی حرف نمیزنم

نه که نخوام.. نمیتونم

نمیتونم راحت حرفامو به زبون بیارم.. سختمه.. نه.. ینی.. میدونی... دلم میخواد حرف بزنم.. اما سریع بغضم میگیره و دیگه نمیتونم ادامه بدم.. واسه همینه که کم حرف میزنم..

مثه الان

چقد بده آدم یه عالمه راز داشته باشه توی دلش که نتونه به زبون بیاردشون

منم دلم میخواد بعضی وقتا دااد بزنم و حرفامو به همه بگم..

خدااااااااا... میشنوی چی میگمممم؟!!!!

خسته امممم... خستههههه

پس کی نوبت من میشه؟ کاش میشد میومدی پیشم..

میای خداااا؟؟؟؟

دلم گرفتهههههههه

عشق آفتابگردونی...

ما را در سایت عشق آفتابگردونی دنبال می‌کنید

برچسب: name,meaning,m,gif,and justice for all,like clockwork,l,es6,lost,symbol, نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 18:17

صفحه بندی