توهم بامن نمیمانی برو بگذار برگردم
دلم میخواست میشد بانگاهت قهرمیکردم
هوا ابریست دلتنگم
ومن چندیست دارم با خودم با عشق میجنگم
اگر میشد برایت مینوشتم لحظه هایم را
صدایم را سکوتم را
اگر میشد برای دیدنت دل دل نمیکردم
اگر میشد که افساردلم را ول نمیکردم

عشق آفتابگردونی...
ما را در سایت عشق آفتابگردونی دنبال میکنید
برچسب: هوا ابریست دلتنگم, نویسنده: بازدید: 251 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 18:18