عشق آفتابگردونی

خرید بک لینک

دلتنگتم

خیلی زود بود رفتی دختر خاله

هنوز نتونستم باور کنم که نیستی

تو رفیق بچگیم بودی

همبازیم

یادش بخیر.. چه شیطنتهایی میکردیم با هم

باورم نمیشه که دیگه نیستی


†ɢα'§ : دلتنگی, غم, ناراحت, مرگ

عشق آفتابگردونی...

ما را در سایت عشق آفتابگردونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 6:24

من کسی نیستم...خیلی که باشم... دوره گردی پیرم که کوچه ی خاطراتمان را جارو میکشدروزگاری چشم هایت نقاشم کرد...امروز رفتنت شاعر.................................................................................................................................پ.ن:میدانی...دلم که گرفته باشد کلمات خودشان می آیند سر جای خودشان مینشینندربطی به رفتنت ندارد...بعد از تو تمام روز هایم شده مرور خاطراتمانتو همیشه هستی... عشق آفتابگردونی...ادامه مطلب

ما را در سایت عشق آفتابگردونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 18:18

مثل خواب دیشب...مثل خواب این شبهایم...مثل رویاهای این روزهایم...مثل هر روزی که خاطراتت جلوی چشم هایم قدم میزند...بازهم بیا...هوای پاییزی این روزها دستهایت را کم دارد...-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------پ.ن:دلم که تنگ باشد... هیچ خیاطی نمیتواند درستش کنداین روزها چیزی شبیه سیب در سیبک گلویم گیر کردهنه فرو میرود.... نه بالا می آید...فقط میشکند.... عشق آفتابگردونی...ادامه مطلب

ما را در سایت عشق آفتابگردونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 18:18

توهم بامن نمیمانی برو بگذار برگردمدلم میخواست میشد بانگاهت قهرمیکردمهوا ابریست دلتنگمومن چندیست دارم با خودم با عشق میجنگماگر میشد برایت مینوشتم لحظه هایم راصدایم را سکوتم را اگر میشد برای دیدنت دل دل نمیکردماگر میشد که افساردلم را ول نمیکردم عشق آفتابگردونی...ادامه مطلب

ما را در سایت عشق آفتابگردونی دنبال می‌کنید

برچسب: هوا ابریست دلتنگم, نویسنده: بازدید: 251 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 18:18

خدای مهربونبه خاطر تمام اتفاقای خوببه خاطر تمام اتفاقای بدبه خاطر تمام چیزایی که دادیبه خاطر تمام چیزایی که گرفتیبه خاطر تمام چیزایی که تونستم حکمتش رو درک کنمبه خاطر تمام چیزایی که هنوز توی درک حکمتش موندمبه خاطر تمام کسایی که دوسشون دارمبه خاطر تمام کسایی که دوستم دارنبه خاطر خودت که همیشه دوستت داشتم و دارمازت ممنونمسال جدید رو برای خودم و تمام کسایی که میشناسم و نمیشناسمسال خوبی کنیا حداقل صبر درک حکمتش رو بهمون عطا کنممنونم خدای مهربون عشق آفتابگردونی...ادامه مطلب

ما را در سایت عشق آفتابگردونی دنبال می‌کنید

برچسب: سال نو مبارک پیام تبریک,سال نو ایرانی,سال نو,سال نوری,سال نو میلادی,سال نو چینی,سال نو ١٣٩٤,سال نو میلادی 2015,سال نو میلادی مبارک باد,سال نو یهودی, نویسنده: بازدید: 241 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 18:18

صفحه بندی